Followers

Sunday, June 20, 2010

HALLO..HALLOOO SAMA LUU...

HALLO..HALLOO..HALLOOO..
Anybody here..??haha...
terasa sunyi je blog gua nih kan..x hot mcm blog orang lain..ramai je follower..
tp apa gua kisah..
gua taip blog nih pun just utk luahan hati dan perasaan jep..
borink2..cakap sorang2 pun bolehh..gua ok je..HAHA


adoihhh..apa yang gua merapu dan merepek nihhh..
err..dah lari jauh dari topik sebenar..haha
actually,gua nk bercerita ckit pasal kehidupan gua time semester break nih..
gua x la keja pa..duk umah makan titoo je+gua bina muscle kt perut+rasa macam body gua da gemuk laa..haha..
tp gua tatap nampak tough kot..hehe(poyo plak)

minggu nih gua ada balik kampung..jenguk nenek gua yg sedang sakit teruk..sedih hati guaa..baru gua tahu..yang muda pasti akan tua..yang sihat akan sakit..
dan yang hidup pasti akan mati..

~gua pesan kat diri gua dan lu sumaa..hargailah kehidupan kita di dunia ini dengan sebaik mungkin..
dengan  berbanyakkan amalan mulia..

hargailaH orang disekeliling anda dengan sebaik-baiknyaa...

   
from~ MEGAT ISKANDAR ZULKARNAIN


3 comments:

unknown said...

rm 200 tu joli abes abesan noh...hahahah

unknown said...

weh..mai amek award d blog aku...untuk ang.. jgn lupa wat entri mcm ak wat. copy semua soaln, tapi tag owg lain.xphm tnya ak..

hisham hashim said...

tak abeh2 ngan nak nmpak tough. haha.
leh lawan saye ke encik?? wkakaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...