Followers

Monday, January 31, 2011

CERITA ZAMAN SEKOLAH DAHULU

SALAM..Hye semua...
sihat kah anda..?aku disini seperti biasalah memang ter..terlebih sihat sangat..
sebab itu keadaan aku kurang normal sedikit..hehe
sekarang tengah cuti CNY..jadi,kerja aku sekarang menghabiskan masa di rumah bersama keluarga aku ja..melepaskan rindu yang tersimpan..hahaha

Bila duduk termenung sorang-sorang dalam bilik..tetiba aku terkenang sewaktu aku di zaman sekolah dulu..kalau cerita bab zaman sekolah dulu (sekarang pun masih sekolah lg rasanya..hehe)..rasa macam nak nakal sangat..ada saja benda yang tak puas hati atau yang hendak dibuasNya dulu..hahaa..

Time rehat..sudah semestinya budak lelaki yang bersusuk kecil macam aku ini, hendak berkejar-kejaran sewaktu rehat bersama rakan yang lain..memang lari x sangka sampai pecah peluhNya..balik rumah ja memang selalu dah kena berleter ngan umi aku sebab habis baju dah kotor sangat..
(memang comot gila dulu...)haha..

tapi x beshh jugak kalau putar balik masa, sebab sekarang semua dah berjalan ke depan kan..nak tahu jugak perkembangan rakan-rakan ku dahulu..belajar kat mana..?dah kahwin ke...?ada anak bapa orang daa..?dah grad ke...?kerja apa...?
dah tinggi ke..dah berubah saiz ke...?dah ada anak cucu ke..?
(opps!dah..mengarut plak hang nih..haha)


time zaman sekolah dulu..nafsu makan memang amat tinggi!
haha


muka pun lain macam ja..maklumlah baru nak membesar..haha


alhamdulillah..bila tengok sekarang ramai member sudah bekerjaya..kos bidang hebat-hebat pulak tuu..yang kat oversea pun ada..
walaupun aku hanya berada di UITM ShaH Alam..aku tetap bersyukur..
belajar mana pun sama je kan..tetap ada benda yang susah....
dan yang penting sekali kita tidak akan lupa ..


"Di mana kita pernah berpijak, berteduh dan berpayung dahulu..."

by HARI INI DAN SEMALAM

21 comments:

tura hepy said...

time sekolah pling best sbb slalu sgt wat nakal wahaha

iskandarzulkarn9 said...

yess!!nakal bagai nak gila kan...kan..?
haha

::FAIZ FARISH:: said...

zaman skolah la zaman takleh lupakan....

harnani harun said...

yg penting same2 ke puncak menara gading...:)

iskandarzulkarn9 said...

faiz farish>>yess!!mmg x bleh dlupakan lah..haha

iskandarzulkarn9 said...

cik HH..sama2 ke menara gading...
dan sama2 kahwin lah...hehe

mr.syazwan said...

seiyes time sek paling best tak ingat masalah pun

just pegi sek bljr n balik main

tiap2 hari dapat duit sek kan?

tpi time sek ramai x comel

da besar baru comel kan

termasuk ko..

hahahaha

=_=

iskandarzulkarn9 said...

mr.syazwan...
time skolah dulu..semua comot kan..kan...?hahaakkk
x leh blahh...
yg beshh dpt duit skolah je..heeee

hysman said...

zaman psekolahan zaman yg paling takde masalah n enjoy..
wonderful life..
hahaa

iskandarzulkarn9 said...

yes bro...!!
rilex and steady je kan..
haha
miss that moment~

acan ketot said...

waaa..
wndu nye jdi comel mse skolah..
hahaha..
persan..

harnani harun said...

tyme skulah xsmpt nk amik pic2 mcm nie...:)

iskandarzulkarn9 said...

cik HH...tyme skulah dlu kan zman blum maju lagi..
nak ada hp camera pun susah...
tp rugi kan dulu x amek gmbar byk2...hehe

Ieda Syakilla said...

hahah...budak comot! ;p

yup betol, belajar kat mane2 pon sama..UiTM D HATIKU! =)

ila_nurfadhilah said...

eh..mcm knai ja ni..bdk kelas aku ni...
sham, bok, pak tam....rindu u ll la...

harnani harun said...

kenangan tuh..budak2 tyme skulah lah yang ingt kita smpai bila2...
sbb nye dorg sume duk dekat2...
yang skrg ni sume jauh je...

iskandarzulkarn9 said...

ieda syakilla>>yesss!!UITM DIHATIKU,,,,
HEHEHE...

ILA_nurfadillah>>yess!kawan time skul dulu..
still kenal lg..?hehe

iskandarzulkarn9 said...

CIK HH>>Yurpp..btol2..
skg nih sume dah duk jauh..
nak nmpak batang hidung pun susah daa..hehe

kiwi said...

ei, rindu kat zaman sekolah! huhu

Mahfuzah Husna Zulkifli said...

Assalamualaikum. Nak tanya bout the last pic. Kanan sekali tu epul kan? :)

iskandarzulkarn9 said...

yes..saiful nizam..
hehe
eh..mcmna awk bley kenal..?haha
my classmate time skul dlu..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...