Followers

Wednesday, January 12, 2011

MAKAN BANYAK TANPA EXERCISE MEMANGLAH JADI BERAT..HEHE

SALAM...
HYE SEMUA..
Adeh..dah 2 3 hari aku tidak meNG-update blog aku ni kan..aku tengok dah ada banyak sawang labah-labah...maklumlah kehidupan aku yang semakin sibuk ini menghalang aku daripada terus bermain INTERNET..
i 'll leave u 4 a while ok..hehe
TAPI..apa aku boleh buat..bersabar je lah..kehidupan sebagai pelajar nih memang banyak dugaan dan cabaran..
jadi fokus tu semestinya kepada pelajaran..kalau tak fokus..takut menyimpang jauh plak kan..haha

dan yang paling penting sekali ialah disini nafsu makan aku memang selalu tinggi..aku bedal je semua yang ada..janji perut kenyang..astagfirullah..!!

betul-betul mengambil kesempatan di atas kadar metabolisme yang tinggi..
maklumlah lah..aku nih kalau makan banyak pun,memang susah nak gemuk..
tapi diam-diam ubi berisi jugak...haha
belum sampai tahap perut buncit lagi taw..mayb tunggu masa je kot..
hehe.

sarapan pagi : nasi lemak telor+teh tarik

sarapan tengahari : nasi  putih+ ikan keli+ayam +sayur

sarapan petang : cucur pisang+keropok lekor+rojak

sarapan malam: nasi ayam+milo ais

tetapi kadang-kadang tu aku terfikir jugak,sebenarnya makan banyak nih bukan sesuatu yang bagus kan.kan..?sekali sekala boleh lah..takut terlalu membazir pulak kan..
tapi selagi boleh makan..aku makan  je selagi boleh makan..bila dah tua @ sakit nanti semua kena pantang..
plzz..plzz.janga ikot..membazir itu kan amalan syaitonn...!!

Astaghfirullah al azim..




by HARI INI DAN SEMALAM

6 comments:

husna yg suka pada muzik said...

la...awat yg mkn byk sgt nie megat??amboi2..mentang2 dia dah meninggalkan bumi arau,dia kuat mkn kat sana plak eh...

bila nk dtg arau nie??belanja mkn pizza...hahaa

iskandarzulkarn9 said...

entah2...haha
sy pun tidak tahu kenapa nafsu makan sy amat tggi skg..hehe
nnti sy free..sy dtg lah melwat orang kat uitm arau tuu..hehe

husna yg suka pada muzik said...

haha,..jgn lupa belanja si junior yg lmbt lagi nk grad nie..aduhai2..

::FAIZ FARISH:: said...

hahahahahaha. Tpkan, skrg ramai awek suka lelaki perut buncit, tgk la semua artis, laki mesti perut buncit... tak gitu?

Ieda Syakilla said...

hahaha..tak lame la nie en.megat akan berPERUT BUNCET! ahaks =p

P/S: penat sgt ke naik rapid, tu yg mkn byk heh?hehehe :D

Jeely jelly said...

bagus lah cmtu.. leh mkn byk2.... klu makanan x habes... awk leh habeskan... x membazirrr :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...