Followers

Friday, January 14, 2011

TARIK PAPAN..SORONG PAPAN...~




Tarik papan.,,sorong papan....eh..eh..apa kejadahnya aku nie..tetiba plak tajuk aku jadi macam tuu..tak ada kena mengena pun kan...haha
perghh!!kehidupan aku sekarang memang sudah menjadi semakin sibuk ouhh..confirm mengalahkan jawatan Perdana Menteri punya..banyak kerja sekolah kena buat..bisnez dalam luar negara lagi..hehe
ramai yang bertanya-tanya..
kemana si penulis Blog Hari ini dan semalam ini pergi yah..??

dah lama sangat menyepi..adehh..!maklumlah awak kena paham..saya sekarang bukan di rumah lagi macam dulu..
sekarang..nak guna internet pun susah..
kena pinjam berukband dari member dulu..
so, aku memang akan jarang-jarang on9 lah kan..
tugasan hari-hari seperti biasalah..bangun pagi..gosok gigi..pergi ke kelas..
pastu nak kena jalan jauh pulak pergi ke Fakulti Sains Sukan aku tuhh..
dah lah fakulti atas bukit..then, memang kena jalan-jalan tengah panas..
kalo gurl lain lah kan..coz diorang bleh bawak payung diorang sendiri..
kalau pelajar lelaki yang macam aku nih bawak payung,tak tahulah apa pandangan orang lain kan..dah lah belajar dalam bidang sukan..tapi pergi kelas bawa payung..come on lah..!haha
euwww..!!!!

tapi anda jangan fikir saya begitu..walaupun kulit aku yang semakin hari semakin hitam ini..tapi aku tetap cool ja jalan tengah-tengah panas..
(lagak macho lah konon kan)..haha..
sekali sekala bajet hot bley kottt..hahakkk

tapi itulah hakikatnya dalam kehidupan kita seharian kan..
kat dunia nih semua benda susah..mana ada benda semua nak senang je kan..kita jangan jadikan kesusahan sebagai penghalang untuk diri kita berjaya kerana masih ada insan lain yang lebih susah dari kita...

aceceh..terbagi ceramah lah plak aku nih kan..hehe
tapi betul kan..Kan...??


by HARI INI DAN SEMALAM


4 comments:

MiSS NieSa said...

belajar leklok ....
sian die busy mcm PM...
hehehehe...

mr.syazwan said...

"susah" kalerkan warna putih ye

hehehe..

patut lerr diam je bz rupanya

study banyak ni

konpem BENIH baik ni

hahaha

adda said...

fakulti sains sukan x ler atas bukit sangat...
ang p nengok fakulti seni bina perancangan dan ukur(FSPU)...nak naik tangge curam tu bape kali gande pon x tau ceq nak ckp..huhuhu...
selamat dtg, n gud luck okie ;p

harnani harun said...

bersusah2 dlu...bersenang2 kemudian..chaiyok2...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...