Followers

Sunday, January 16, 2011

KENAPA MESTI TENGOK CERMIN...??

Anda sedar atau tidak, boleh dikatakan dalam kehidupan kita tiap-tiap hari anda mesti akan mengadap cermin..betol x..?
kan...kan....??hihikk
tidak salah kalau aku katakan cermin tuu adalah bestfriend anda...
maklumlah penampilan seseorang itu kan melambangkan personaliti dan imej seseorang..boleh dikatakan bangun pagi ja..mesti kita akan mengadap cermin..
korek-korek hidung..buang tahi mata..usha gigi yang kuning..
senyum sorang-sorang dulu..kan..kan..?kalau terus macam itu.. confirm esok anda akan jadi gila macam aku..!....
adehh!pelik2 dah aku nih..cukup-cukup...!!
bagi wanita pulak,sudah semestinya cermin adalah peralatan yang wajib dibawa kemana-mana sahaja..hehe

tapi zaman sekarang kan,antara benda yang aku x bleh blah sekali adalah....
kenapa orang sekarang suka ambil gambar depan cermin eh..?beshh ke..?jelezz aku taww
haha
akibat perasaan ingin tahu itu..penulis blog Hari Ini dan Semalam cuba menyelami jiwa sebagai orang yang obsess tentang cermin ini..hehe
jeng..jenGG..!!!




ini adalah keadaan apabila terkena aura "obses" kepada cermin ini..haha  



buat anda diluar sana..tiap-tiap hari jangan lupa berkawan dengan cermin yah!..
tp ingat jangan senyum sorang-sorang takut anda dikatakan "gila"..
hahaha






by HARI INI DAN SEMALAM

8 comments:

MiSS NieSa said...

cermin....
benda yg x kan miss punya tgok...
setiap hari...

~boy @ Mr. K~ said...

hahaha.... lawak la entry nih!
btw... itu mmg dah lumrah zaman skg..
pantang nampak cermin jer.. terus dah rasa mcm sawan cermin...hahha msti tgk pantulan bayang kita kat cermin tu...hahahaha

ubi said...

cermin..hehe.. memang setiap hari kita tgk pun, tapi kalau bab tangkap pic depan cermin, terutama cermin tandas mmg xeh blah..

biadap never die said...

aku ska komen ubi...
ada apa la dgn cermin tandas...ska sgt org amek pic kat situ...adeh...
hahaha...

iskandarzulkarn9 said...

miss niesa>> yurp..sudah menjadi kewajipan..haha

mr.k>> gila cermin dah luuu..haha

ubi>> tgkap gmbar kt cermin tndas mmg x bleh blah..haha syaiton byk!!haha

biadap>> hahaha..syok sndrri je lah..hehe

::FAIZ FARISH:: said...

Aku baru je mula mengambil gambar cermin.. haha

sengal ke aku? said...

smart gamba lu!

Aween Md Zahir said...

err,,nice shirt ! wahak2 ;p
i <3 uitm !

oh nice try btw,,i mean snap pixca in front op the mirror ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...