Followers

Sunday, December 19, 2010

I LOVE TO BLOW THE "BALLOON"...HAHA





Ini kisah ku sewaktu kecil....


Aku pernah takut pada belon sejak  berusia 4 tahun..tetapi sekarang aku sudah pun berani sejak usia 2* tahun...ehemm.ehemm..masa kecil-kecil aku suka tiup belon besar-besar tapi tak pernah ikat, bukan sebab tak pandai...tapi takut belon pecah!!haha..lawak betul dulu taw..
kalo tengok belon ja..mesti rasa nak picit-picit..gigit-gigit.. lambung-lambung..main belon ini sudah lah en..hik3.....
Belon boleh disepak... ditangkap dengan jayanya sebab kadar kelajuan belon yang rendah...itulah yang membuatkan aku suka dengan belon ini..HAHA


Pada suatu petang..aku bawa adik aku jalan-jalan cari makan...
Time jalan-jalan...
adik aku nih nampak je belon..terus cakap "na..nakk belon...na..naa..."
dia nak suruh aku beli laa tuhh...haha
adehhh..ye lah..dia ikot perangai abang dia masa kecil dulu..hehe
kami juga sempat  berposing dengan belon-belon nih ..
haha

dapat jugak melepas rindu kt belon-belon nihh..hahaa


yeahh!!suka suki dapat tengok belon..haha

Belon oh belon..
Terima kasih yahh..u make me smile again when i'm thinking of you..
i'm lovin it...~
miss u damn!!
haha



by HARI INI DAN SEMALAM


10 comments:

Anisa Hang Tuah said...

comel
(:

princessrain said...

hehehe...
so sweet..

Bella said...

comel nye adik :)

psstt2..smpai skunk Bella takut nk tiup belon sbb dulu berani sangat smpai mlet0p belon tu dkerjakan :P

mr.syazwan said...

BAIK ABANG BAWAK ADIK JALAN2 ye..

sampai beli belon!

beli belon jgn buat belon sudah la ye

hahahahahaha

harnani harun said...

nice one...nk belon satu..:0

iskandarzulkarn9 said...

main belon...
beshh lahhh..!!hahahaa

iskandarzulkarn9 said...

anisa>>sweetahhh!!haha

bella>>awal2 je takot..lama2 berani lahh..haha

mr.syzwan>> buat belon ok pe..!beshh ahh..haha

harnani>>boleh2..sila2 dtg rumah..
:-)

Schajar McFlurry said...

chumeyl nyer....
adeq kamu jewr...!
=)

Nurulbadiah Lai said...

hahahha
sweet je:)

Asrul "iLham" Sany said...

cun ar gambar2 ko beb

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...