Followers

Sunday, December 19, 2010

CERITA SI LELAKI BERKULIT HITAM MANIS

Salam...
hye semua manusia...!!
sapo rindu gua cepattt angkat kedua-dua tangan Lu...!!haha
alah..dah tahu...korang mesti tak angkat pun kan..kan..ye lah..aku ini siapa..low profile punya orang..heee:p
Dah 2 hari aku tak update entry, maklumlah..aku nie kan penganggur berjaya..mestilah sibuk dengan urusan bisnes tanaman anggur belakang rumah yang masih reput hendak berbuah...

Ini cerita si lelaki berkulit hitam manis.....
namaku..Megat iskandar Zulkarnain..
kat kampung dulu ada orang panggil>> ..Nang..Putinang..kui..putikuii..Nine...
Time zaman sekarang plak..ramai yang panggil aku >>Megat..is..zul..dan nama panggilan yang aku rasa paling  muda ialah diorang panggil aku "Atok"..adehh..keja perasan muda jep aku nih kan..hehe

ada ramai orang suka...ada ramai  benci...
ada orang cakap aku nih jenis pendiam.....yurpp..memang..!!haha
ada orang cakap aku ni hitam merlix.....adoihhh..mata diorang rabun kot...!hehe
ada orang cakap aku ni romantaikk.....adehhh!!pelik-pelikk...
ada orang cakap aku ni sombong....minta maaflah anda..mungkin aku terlepas pandang..
ada orang cakap aku ni kuat makan.....dah ada makan free memang gua sapu licin!!hehe
ada orang cakap rambut aku stylo....stylo apo kebenda..!balik rumah jepp terus kena beleter ngan mak..kakak..adikk..haha
ada orang cakap aku ni tak reti duduk diam....ye lahh.!nanti punggung aku kebas siapa mau tanggung hahh...?

Manusia dilahirkan rambut sama hitam..tetapi hati lain-lain.....(",)
kalo semua nak memuji habis tu siapa yang nak mengutuk kan...mulut manusia ini ada macam-macam jenis..hehe
hakikatnya disini kita kena sedar....

" tak semua orang suka kita..dan tak semua orang benci kita..."




by HARI INI DAN SEMALAM

5 comments:

misz nana said...

" tak semua orang suka kita..dan tak semua orang benci kita..."

yang penting jadi diri kita sendiri :)

iskandarzulkarn9 said...

misz nana...>>i totally agree with you..
btol2..jd diri kita yg sebenar,,~

kiwi said...

ei..sape kate tak rindu..kiwi rindu tau..rindu nak baca post terbaru..hehe..byknye nama panggilan..so blogger2 biasa panggil apa pulak? kiwi pn asik duk taip nama iskandarzulkarn9..panjang..heheh

iskandarzulkarn9 said...

kiwi>>thankx yah!!sy amat bz sgt..!haha
yurpp..dah nama pnjang..mmg lah orang paggil mcm2,,.pnjang lah lg beshh!haha

princessrain said...

rindu juga...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...