Followers

Sunday, December 12, 2010

BLOG LARIAN

BLOG LARIAN TERBAIKK..!!




Jalan-jalan makan angin kat blog seseorang..tetiba saya terbaca tentang kelebihan blog larian ini...jom lah join..pakat2 kita join k!!haha
haiyohh..!!sebelum itu saya kena melengkapkan slogan ini dulu....>>

" saya suka berblogging kerana bagi saya blog adalah sebagai medium untuk membina perhubungan , berkongsi rasa, pendapat dan pengetahuan.Apa yang saya kongsi bukanlah semata-mata kisah peribadi hidup tetapi pengajaran atau tips yang boleh dikutip untuk generasi muda sekarang... serta mengharapkan pandangan tulus dari insan yang bergelar blogger untuk cerita saya ini.."

(ye ke nih haa..??ermm..mestilahkan..tak kan cakap kosong je kan..kan..??hehe)

jadi disini saya ingin mengajak Kawan semua follower
blog HARI INI DAN SEMALAM  yang bertuah..


untuk mengetahui dengan lebih lanjut marilah kita terjah blog harian!!





by HARI INI DAN SEMALAM



4 comments:

BUDAK TINGGI said...

tak faham larh pasal blog larian nie..=)

::FAIZ:: said...

stuju ngan adlia

Unknown said...

terjah dari blog larian
jln2.. jgn lupe vote sy di blog pilhan 1, number 22 di http://bpm-undi.blogspot.com/

myraVea said...

Undian untuk blog baru pilihan kini dibuka! kalau anda rasa blog myra ptot diundi, mehla undi num 98 yek *winkwink http://bpm-undi.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...