Followers

Tuesday, December 21, 2010

CERITA BERGAMBAR SI LELAKI BERKULIT HITAM MANIS

SALAM..
Hye semua..

Hari ini anda kembali bersama saya dalam rancangan 
MASAM-MASAM MANIS

(dah gedix sangat nih nak jadi mc..haha)

          Cerita disebalik gambar..seronok dapat bergambar kerana aku dapat melihat kembali kenangan yang ada apabila berada di sesuatu lokasi...suasana gambar yang tenang membuatkan fikiran aku kembali tenang daripada hal semasa yang semakin serabut dewasa ini...huhh
>>adehh( macam tulis karangan budak darjah 6 ja aku nih kan..hehe)


kalau takut dilambung ombak,jangan berumah di tepi pantai



bila mata bertentang mata..buat kerja semua tak jadi..
adehh..keja nak ikut ja..macamna lah si abang nak kuar cari makan nihh..haha
jenuh memujuk plak daa..



Nak dating ngan gf x da..dating ngan maa adik sudah lah kan..
terpelihara ckit..hehek




     keadaan si suatu petang yang senja..
Matahari mula melabuh kan tirai di ufuk barat...(",)





by HARI INI DAN SEMALAM


12 comments:

salwaismail said...

cantik gambar2 semua.
=)

mr.syazwan said...

waaa bgs kan

selalu org keluar ngan gf

ni keluar ngan budak2

bgs2...

=_=

Anisa Hang Tuah said...

nis suke gambar kedua..
cool.

erin azizan said...

suka semua gambar..teehee upload ah lagi.

hazrinaitusaya said...

wahahaa, suka tengok gmbr ke-2 tuhh.. stai ! :D

Asma Amira said...

bgos!
date dgn adek :D

::FAIZ FARISH:: said...

pic no 2.... best. ada story.....

"Abang, Nak Ikut jalan...."
Abang Pening. huakakaka

Lina Amalina said...

masenmasen masam, haha:D

milo said...

2nd pic comey dowhh:D
last pic uh..cantek!!

princessrain said...

pic2 nye sume chomel..macam tuan nye jgk..hehe

Fxysche Nas said...

nak betuka jd adik pompuan tu.
=|
hehehehehehe

Nur Aizureen Md Zahir said...

hyep :)
the 2nd pixca was superb ~!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...