Followers

Friday, December 24, 2010

SAYA BUDAK BARU BELAJAR..

Buah cempedak di luar pagar,

ambil galah tolong jolokkan,

saya budak baru belajar,

kalau salah tolong tunjukkan


          Wah3..!!Tak sangka hari ini sudah menjadi Hari semalam ..cepat betul masa berlalu kan..kini aku sudah dewasa..bukan budak kecil lagi ok..hehe
Sedar atau tidak, sebenarnya aku masih baru dalam dunia blog ini..sebenarnya aku dah buat blog sudah lama..tetapi tidak lah begitu aktif..dulu sebulan sekali dua jep aku post entry..follower ku kalau tak silap ada 15 orang je kot..serius...
          
Dan aku kembali aktif semenjak sebulan yang lepas..entah macamna tah tetiba aku menjadi berminat untuk menulis blog ini..dan tak disangka blog aku follower dah meningkat dengan mendadak..thankx all..i appreciate dat..
Selalunya sekarang..kalau aku tidak sibuk aku akan post satu atau dua entry..tu pun kalau ada idea lah kan,,hehe

         Errm..mulai tahun depan, aku mungkin akan meninggalkan dunia blog aku ini buat sementara waktu kerana aku sudah masuk menyambung pengajian di Uitm Shah Alam..aku dapat merasakan nanti dunia aku yang semakin sibuk..jadi nanti kalau aku dah tak aktif blogging..korang janganlah plak lupakan aku eh...(mood sedih plak..hik3,,)

Kepada yang sempat aku wat blogwalking tuu..aku akan makan-makan angin laa sekejap k kt blog korang..
so,plzz jangan ckap aku "Mr arrogant..or sombong ok"...ehehe

        Dan disini aku nak mengucapkan terima kasih banyak-banyak sebab korang selalu wat blogwalking sambil singgah makan angin kat blog aku ni kan..ada jugak yang singgah makan pagi je..hehe

terima kasih awak..you
bro..kakak..adik..mak cik..nenek..pak cik..Luu










by HARI INI DAN SEMALAM

7 comments:

sue. said...

kam0n babe...xkn sbb nk smbg study xmau bl0gging da...haha..xpeje...take care na

MEGAT ISKANDAR ZULKARNAIN said...

blogging jgk lah..tp x selalu mcmnih daa
jarang2...

sue. said...

heee..0k..

::FAIZ:: said...

jgn tgl terus sdh.. hehehe, anyway comel dak kecik tu

MEGAT ISKANDAR ZULKARNAIN said...

ok2..thankx..
dat my sis..
hehe

harnani harun said...

bdk2 kecik msuk blajorrr

akupunyasuka said...

nanti kalo ada masa post laa entry2 baru lagi ya :) gluck!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...