Followers

Friday, December 10, 2010

KEADAAN APABILA JERAWAT NAIK KAT BATANG HIDUNG...




Buka mata ja..tengok-tengok hari ini dah jadi hari semalam kan...
cepat sungguh masa berlalu...makin hari makin tua lah plak..ngeh3..
tapi aku merasakan diri aku ini masih awet muda lah..maklumlah aku nie kan kuat makan ulam..hehe..(mood perasan)
tapi buka je mata harini, aku mendapati ada satu "pimple" naik betul-betul atas hidung...!!macam x de tempat lain nak naik..hahakk
Dulu dah pernah naik satu tapi masa zaman skolah dulu lah..
haihh..x kan aku nie baru nak membesar kot...sedangkan aku sudah 2* lebih..haha..
okk..wahai..jerawat..saya harap anda selamat datang dan pergi ok!!

sekali pandang tengok "pimple" atas hidung memang agak menggelikan,tetapi bila dah dua kali pandang terasa cute+kelakar plak "pimple " tuhhh..hahaa

Memang duduk rumah je lah aku nih goyang-goyang kaki..tanam anggurrr...
tapi apa boleh buat..aku cool jepp..layan-layan lah..



by HARI INI DAN SEMALAM

12 comments:

asna ashraff said...

cute? ha ha

Echa Errsyaa said...

cute?? heee~~~~
hahahah nOt bad...

biadap never die said...

pimple tu la cute ok...
huhuhuu...

::FAIZ FARISH:: said...

jerawat tu kan suka tumbuh kat tmpt2 yg senang nmpk

iskandarzulkarn9 said...

hahhaha...
wahahakkk:D

DiNaZ said...

Lex arr...sesekali ada jerawat macam tu kira nak matang untuk kali yang kerr??? hiuhiuh...
Yerr lerr org kalu mementingkan penampilan bila ada jerawat mula al dok umah jerr malu lah tu?? hiuhiuh cam pompuan laa :P
Takkan nk dok umah jerr buhsan tuu....
lex arr x yah malu takat jerawat tas idung tang mancung tu...hahaha...

F.a.S.h.E.e.H.a said...

Fa penah ada jerawat kat hidung. sampai sekarang bebekas. memang siut je.. kadang-kadang kalau tumbuh lagi rasa nak pakai mask. Huuu

atieNOTHING said...

alorh cill jea . t ilang la uh . cube la try petua2 ke . ^^

iskandarzulkarn9 said...

dinazz>>sy mmg suke duk rumah je lah jga kulitt..hehe mcm pompuan..??ohh..tidakkk!!haha

fasheeha>>saya sabar jepp.tggu dia ilang sndiri lahh..heee

atien>> okk..sy cube ptua awk k..sy mmg chill jepp..hee

NuRuL NaDiA said...

pakai OXY je senang..lalala~

smFara said...

bg nmpk manchungg cikit hidung tu..kehkehkehkehkehkeh

princessrain said...

cute cgt pic ni..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...