Followers

Wednesday, December 8, 2010

AKU ADALAH MANUSIA YANG DIBERI NAMA LELAKI

Disaat adrenaline mula membuak-buak..degupan jantungku berdegup kencang..pejam-pejam celik..aku ini adalah lelaki yang dilahirkan di atas muka bumi ini..
Lelaki ialah salah satu daripada dua jantina manusia, iaitu lelaki dan perempuan. Penggunaan istilah "lelaki" atau "Peria" dalam bahasa Melayu adalah khusus untuk manusia...

Aku adalah manusia lelaki  yang suka menulis apa sahaja yang menarik,hal isu semasa atau yang boleh memberi input dalam kehidupan seharian.
aku bukanlah uztaz atau para ilmuan,tetapi hanyalah untuk berkongsi cerita yang terbuku di dalam hati
aku lelaki yang simple..tidak hanya mementingkan kesempurnaan semata-mata kerana aku juga tidak sempurna..aku sedar siapa diri aku..
aku lelaki yang hanya tertarik kepada kaum wanita sahaja..geli dengan lelaki yang bernama gay
aku  lelaki yang tidak pandai main alat muzik
aku tidak pandai menulis dengan tangan kiri
aku lelaki yang suka aktiviti yang lasak dan menguji kekuatan fizikal
aku lelaki yang susah nak tidur awal di malam hari..tetapi bangun awal di pagi hari..sebabnya..entahlaaa..haha
aku lelaki yang susah nak berpeluh..dah main sampai gila babi..baru nak berpeluh..
aku lelaki yang suka memasak....kalo bab nak tolong rasa masakan mak lagilah aku hebat kan...hahakk
aku lelaki yang kuat makan..maklumlah aku nih kan hyperaktif...haha
aku lelaki yang tidak boleh duduk diam..mesti nak lompat+terjun+terbang-terbang...woottt..wotttt..
aku lelaki yang jenis pendiam..malu2 kucing skit..tapi kalo dah lama kenal ngan aku..memang aku jadi peramah gilaaa..sembang sampai pagi esok pun x abis ...haha
aku benci lagu head banging..suka lagu faizal tahir ngan aizat ja..
aku lelaki yang ingin kahwin awal..tapi tu lah..belum sampai serunya lagi..calon isteri pun belum ada lagi lah...hehe
" aku bersyukur aku dilahirkan sebagai lelaki.....~

Adehh...dah panjang sangat lah entry aku ini..nanti jenuh orang nak membacanya...hehe

lelaki adalah naluri aku...~








by HARI INI DAN SEMALAM




11 comments:

biadap never die said...

hihihiii...

::FAIZ FARISH:: said...

nice edited picture

mr.syazwan said...

ini dia LELAKI INI...

hehe

Anisa Hang Tuah said...

saya bukan lelaki
tapi saya suka lelaki
:D

Aflina Affandi said...

cool :D

sengal ke aku? said...

'aku lelaki yang ingin kahwin awal..tapi tu lah..belum sampai serunya lagi..calon isteri pun belum ada lagi lah...'
haha..wa pon sama mcm lu!
gamba2 kat blog lu smart..

sue. said...

haha...nice words...T_T

iskandarzulkarn9 said...

hehe..
(",)

kiwi said...

Salam.

Rasanya peria adalah sejenis sayur. Pria baru la lelaki.

Sekian, Salah silap harap dimaafin.. Hehe

LaDy_aFieFa said...

nice2...hee

Nur Aizureen Md Zahir said...

saya tak suka faizal tahir tapi minat gila dengar lagu2 AIZAT !

saya juga suka makan dan makan.

suka aktiviti lasak juga dan suka cabar diri sendiri tapi last2 rasa,,oh man ! menyesal nya cuba,,takutnya..huhu

aku juga blom ada pasangan ido0p tp tamau laa kawen awal sgt :p
wakaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...