Followers

Thursday, December 16, 2010

PELIK ITU BENAR...BENAR ITU PELIK



Aku semakin pelik dengan diri aku..Perangai aku..citarasa aku..jiwa..dan merasakan aku bukan diriku yang dulu...
di rumah aku merasakan aku lah yang paling nakal..paling pelik..paling gedikk..paling garang..haha..>>
tapi apa aku kisah..aku chill jepp...:-)


Nak dijadikan cerita semalam..aku dengan semangatnya membawa mesin rambut untuk memotong rambut member aku nih..dia nak wat rambut botak...konon bajet comel lah kan..last2 ngan rambut2 aku sekali die bedal..haha..
tapi rambut aku nih dia tak mesin sampai botak lah kan..jadi macam mane tah..memang pelik jugakk..seriuss...!!!


Balik-balik rumah jepp...kakak..makk..adikku yang kecil semua cakap...
       "ishh2..awat rambut jadi macam tuu..pelik betoi aihh...awat makin hari perangai Hang makin pelik nih.."
         "Hang ingat hang hensem ka.."...ishh..pelik pelik betoi la nih nowh..macam orang gilaa..."

>>minta maaf lah kalo ada dikalangan anda yang x faham..(orang rumah aku nih memang loghat kedah dia pekat ckit..).haha
adehh!kena lagi..tapi aku diam je lah..
 ada aku kisah..aku chill ja?hehe






Pelik itu sudah sebati dengan jiwa aku




by HARI INI DAN SEMALAM







12 comments:

::FAIZ:: said...

ok wat u hair.. stylo

Anisa said...

pelik itu cool

MEGAT ISKANDAR ZULKARNAIN said...

faiz>.>stylo apo dehh...pelik jepp..
g mna2 sume usha..hahakk

anisa>x hot tp cool lah..
haha

mr.syazwan said...

cube rambut tu buat huruf F baru la

F
U
U
U
Y
O
O
O

haha

sue. said...

pelik tularh best...heeee

Gauss-Seidal said...

haha..mungkin rambut mcm tu bukan taste mak lu kot..
style ar rambut lu..

MEGAT ISKANDAR ZULKARNAIN said...

mr.syazwan..>>kalo nak wat style F takot kena halau rumah lg susah!!hahakk

fuyohhh!!!

sue..>>pelik mmg beshh..tp kadang2 jd pelik sgt plakk..nsib baik sy orang lagi..hehe

sengal ke aku>>haha..mcm bese je r..
x style ke mne lah..hahakk

afzan said...

jangan buat perangai pelik sudah

Thiago Darko said...

halo

Asrul "iLham" Sany said...

nice blog...keep in touch ya ;-)p

kiwi said...

Hari ni kiwi jalan2..pelik sebab iskandarzulkar9 ni lameeeee da tak singgah blog kiwi..igtkan sakit..rupanya gi potong rambut..hehe

Mag said...

Nice la bro.. pelik anda adalah salah satu tanda akhil baligh.. hehe.. guwau2..

blog anda menarik... suka dan follow anda..

Kontest blog terkemas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...