Followers

Saturday, December 11, 2010

I LOVE YOU..U LOVED ME BACK OK...HEHE

Mengapakah kita perlu menghargai seseorang..?adakah sekadar untuk mendapat kenikmatan hidup..?setiap manusia itu datang bersama pakej kelebihan..kelemahan..dan kekurangan...hahh..itulah yang uniknya makhluk manusia nie kan..?hehe adehh..macam pakej haji dan umrah plak..haha..


ye lah..rambut manusia memang dilahirkan sama hitam..tetapi hati lain-lain kan..Ramai orang zaman sekarang dah x menghargai orang yang disekeliling..kenapa hal ini berlaku ..?
ingatlah wahai manusia....

Cinta bermula dengan senyuman, tumbuh dengan kemesraan dan berakhir dengan air mata. Masa depan yang cerah berdasarkan pada masa lalu yang dilupakan, Anda tidak dapat melangkah dengan baik dalam kehidupan hingga anda melupakan kegagalan dan rasa sakit hati.


Ketika lahir, anda menangis dan semua orang di sekeliling tersenyum. Hiduplah dengan hidupmu, justeru ketika anda meninggal dunia, anda satu-satunya yang tersenyum dan semua orang di sekeliling menangis.

"HARGAILAH ORANG YANG TERSAYANG"

SELAMAT BERAMAL

by HARI INI DAN SEMALAM

6 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

Ketika lahir, anda menangis dan semua orang di sekeliling tersenyum. Hiduplah dengan hidupmu, justeru ketika anda meninggal dunia, anda satu-satunya yang tersenyum dan semua orang di sekeliling menangis.

Nice

Anisa Hang Tuah said...

cinta itu sangat halus.

emm.eit..cmne rasenye bercinte eykk.
dah tade peluang merase

kiwi said...

Bercinta memang mudah. Untuk dicintai juga memang mudah. Tapi untuk dicintai oleh orang yang kita cintai itulah yang sukar diperoleh. kan?

msTeddy said...

cinta xpernah senang kalau satu pihak jek berusaha..

DiNaZ said...

cinta juga perlukan pengorbanan...
Maksud pengorbanan tu faham kah kita??
terlalu luas untuk memahami cinta dan pengorbanan dan yang pastinya zaman sekarang pengorbanan yang dimaksudkan cinta ialah diri kita OMG! Maka rosaklah manusia jika ada yang mengambil kesempatan atas istilah pengorbanan dalam bercinta...
Menghargai? ada kerr yang menghargai jika pengorbanan diri berlaku?
Aku sendiri tertanya2....
malah aku sendiri tak pasti...

Anonymous said...

luv u too...
hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...