Followers

Friday, December 31, 2010

SELAMAT TINGGAL 2010..!!

SALAM 1 MALAYSIA

Pejam celik..pejam celik cepat ja masa berlalu kan..tak sedar pun dah masuk hari terakhir bagi tahun 2010 kan..hehe
bermulanya hari esok tiada lagi tahun 2010 bagi kita..hanya kenangan manis dan pahit sahaja yang akan ditinggalkan..setiap yang berlaku sama ada pahit atau manis ada hikmahnya...segala ketentuan hanya datang dari tuhan kerana kita sebagai manusia hanya merancang..

banyak kenangan yang ditinggalkan oleh tahun 2010 bagi aku..Antaranya...:-)

1) aku berjaya menamatkan pengajian di UITM ARAU PERLIS, sebagai pelajar diploma dari Fakulti Sains dan Rekreasi..

2) tahun 2010 adalah bermulanya riwayat blog aku ini iaitu...baru je setahun jagung..dah 2 bulan aku mula mengaktifkan blog aku nih daripada bersawang-sawang kan..haha banyak benda yang aku dapat belajar daripada blogging ini..Bulan pertama sudah semestinya ramai yang tidak tahu akan kewujudan diriku ini...
(berangan la hang!!)haha


3)err..sebenarnya banyak lagi ni kenangan yang ditinggalkan dalam tahun 2010.
tetapi apa kan daya..kalau aku bercerita sampai esok pun..confirm tak habis lagi kan..haha..baik aku berhenti disini sja kan..jadi cukuplah 1..2 ja kot...dalam hati dah berbunyi wahai ENCIK MEGAT ISKANDAR ZULKARNAIN..
CUKUP LAH ckit2...(hang jangan nak over!!..)

dah nak masuk tahun baru ni kan..dah boleh tinggal tabiat lama kot..
jadi marilah kita ramai-ramai dengan azam yang baru..


"BUANG YANG KERUH..AMBIL YANG JERNIH.."


Past is past k..
lets open the new book....~




BY HARI INI DAN SEMALAM


10 comments:

husna yg suka pada muzik said...

encik senior:wah3...seronok anda meninggalkan bumi arau eh...pasti saya rindu encik senior..hahah...
pape pun..moga berjaya di 2011 nanty...

Ieda Syakilla said...

ahhaa...cantik anda berbaju uitm biru ituh =)

lets 0pen da new diary! =D

n welcome 2 da uitm shah alam ^^

Aflina Affandi said...

wahhh , dah habes dip ^^

Anisa Hang Tuah said...

happy new year!!

mr.syazwan said...

sama!

tahun 2010 sudah habis belajar!

hehe

SELAMAT TAHUN BARU 2011 MEGAT!

=_=

iskandarzulkarn9 said...

cik husna yang suka pd muzik>>eh..anda pernah rindu sy ke..?hehe

ieda syakilla>>ouh..thankx..baju tu yg cntik..bkn sy kan..hehe
yess..welcome2..haha

anisa hang tuah>>happy new year too..haha

mr syazwan>>wah3..!terima kasih encik fuyoohhhh..
haha

Ieda Syakilla said...

ha'ah, baju tu je cantik..kih3 ;p

Shuff. Samsuddin said...

Happy New Year tuan belog :)

eiysya zasya's said...

happy new year.. happy 2011.. =D

p/s: karangan pertama 2011

MiSzy DiaN said...

buang yg keruh..
ambil yang jernih..
semoga tahun baru membawa perubahan yg baik yaa..

happy new year yaa..
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...