Followers

Wednesday, December 29, 2010

BUMI SEMAKIN HARI SEMAKIN KECIL

          Bangun pagi gosok gigi...macam biasalah rutin harian kan..nanti kalau gigi tak gosok..busuk plak..malulah kat orang lain ..haha
Sedar atau tidak sedar..masa berlalu dengan begitu pantas..dan aku merasakan waktu sekarang berjalan semakin cepat saja..keluasan bumi juga semakin kecil...
maklumlah....
pi mai pi mai..tang tuuu jugak...
haha

pergi ke mana-mana pun..akan tetap jumpa orang yang sama kan..kan..?
pergi mana-mana pun..mesti ada yang kenal..kantoi lah...ape lah..
macam-macam lagi lah kan..haha
ditambah pula dengan kewujudan "facebook" @ "muka buku"
memang kita akan merasakan dunia tanpa sempadan yang semakin dekat dan kecil...


DAN AKU TETAP MERASAKAN
BUMI SEMAKIN HARI SEMAKIN KECIL

Benarkah andaian aku itu..?



by HARI INI DAN SEMALAM

10 comments:

Anisa Hang Tuah said...

pi mai
pi mai
tang tuu jugak

ya
bumi smakin mengecil

iskandarzulkarn9 said...

yes!!pi mai pi maii tang tuu jgk lah..
hahahaaaaa

Asma Amira said...

tapi "tang tu" kt simpang kuala xda dh :P

iskandarzulkarn9 said...

cik asma amira>>haiyohhh..ade lah...
cuba tgk btol2..hahaha

Asma Amira said...

yaka? tapi dah xda org dah..hahaha!!

azureEn said...

atau manusia yang semakan hari semakin besar..? :P

::FAIZ FARISH:: said...

ko try pg Korea.... hehehe...

Liya Ana said...

tanda akhir zaman~~~
insappp...sobs sobssss

mr.syazwan said...

bumi tak mengecil

tapi
makin lama

makin PANASSSSSSSSSSSS

=_=

noname said...

Yup
sebab sekarang semakin mudah
nak balik Langkawi sejam jer
nak g Jepun 6 jam
nak sabah 2 jam setengah

kalau tak dapat g UK, pun tahu London rupanya camner
Then, semua benda nak cepat skang...so, kita rasa semua pergerakan cepat..termasuklah bumi.
Saya? masa tak pernah cukup. 8pagi-8malam macam 2 jam jer. huhuhu

Pssssssssssssssssssssssssssssss
Psssssssssssssssssssssssssss
Wajah Pantai Cenang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...