Followers

Sunday, December 12, 2010

TERIMA KASIH PISAU CUKUR



Pejam celik..pejam celikk..tiba-tiba aku bangun awal hari ni,,maklumlah hari ini saja ada 3 kenduri..memang makan free lah hari ini..hehe..
alhamdullah..rezeki Allah..semua member aku dah kahwin..
diorang tu muda lagi..dah berkerjaya..jadi bila dah sampai serunya..kena lah kahwin kan..haha..
jadi tinggal aku sahaja yang belum kahwin..maklumlah masih muda..belum bekerjaya..hehe


Berbalik kepada tajuk entry aku tadi..alkisahnya bermula.....


Niat aku dari awal bulan nak simpan janggut macam FAHRIN AHMAD..tetapi apabila dah asyik main dengan pisau cukur nihh...perghh!!abis licin lah muka aku. dibuatnya,,,sekarang dah jadi macam artis lelaki malaysia macam REMY ISHAK plakk daa,,,
(rasa macam muda 10 tahun dulu lah...haha>>mood perasan muda..hehekk:p


terima kasih kepada pisau cukur..anda buat saya jadi muda 10 tahun dulu lah..haha(perasan lagi aku nih kan..hehe..adehh!!


buat wanita-wanita diluar sana..plzz..jangan jadi pisau cukur okk..!takot nanti aku bujang sampai ke tua..susahhh!!
hahaha






by HARI INI DAN SEMALAM

3 comments:

BUDAK TINGGI said...

laa nie xd janggut ke...?simpan larh janggut baru larh macho macam farid kamil..hehehehe

MEGAT ISKANDAR ZULKARNAIN said...

tggu next week lah plak kita tgk jd mcm mna..hehe
pergh!!jd mcm farid kamil hot sgt lah..
tamoo lah..haha

hysman said...

hahaa..
der,takpe boleh tumbuh balik..
klu tak tumbuh tu yg bahaya..hehhhh..

~ bela jangguh katenyer sunnah... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...