Followers

Thursday, October 21, 2010

ZAMAN KANAK-KANAK

Life is like a book..Every day will start with a new pages..
Masa berlalu dengan begitu pantas..tanpa kita sedari hari esok sudah menjadi hari ini.
pernahkah kita terbayang-bayang saat kita di zaman kanak-kanak..?
bagi saya "ya..tentu sekali..i miss my old time when i'm still young.."
Masa mendewasakan,tetapi kenangan zaman kanak-kanak dulu tidak pernah terpadam dalam minda saya.
Zaman kanak-kanak adalah saat yang tidak akan dilupakan oleh kebanyakan orang. Pasti ada kenangan dalam kehidupan kita sebagai kanak-kanak suatu ketika dahulu.


BILA kita rasa kita nak sedih, cuba ingat semula zaman kanak-kanak. Biasanya, kita akan ketawa bila kita ingat-ingatkan masa kanak-kanak kita.Tak ada orang yang akan jadi sedih bila ingat masa tu.


Masa kanak-kanak adalah suatu zaman di mana kita dikira bebas untuk buat apa pun sahaja. Maknanya, kita belum ada rasa tanggungjawab. Segala yang kita buat adalah ikut gerak hati yang kita nak. Jadi, kebiasaannya apa pun pengalaman semasa zaman kanak-kanak adalah kenangan yang terindah.


Semasa ku kecil susuk tubuhku memang amat kecil+pendek+rambut kerinting+kulit muka putih taw..taw...+ x suka pergi sekolah+suka berkawan dengan semut hitam..:-)hehe




dari kiri..adik gua..kakak dan belah kanan adalah aku



i miss this old time..walaupun aku dah x ingat apa2 waktu nih..haha




rambut kerinting kan aku time kanak-kanak dulu..kulit pun cerah lagi..
haha


akhirnya sekarang aku sudah meningkat remaja.aku tidak percaya yang aku sudah sebesar ini..terpikir juga,kenapa kulit aku sekarang tidak secerah dahulu eh..?haha..
time changed everything..mum and dad..one day i will make u proud..THANKX A LOT


sudah besar aku sekarang kan..kan....?
hehe

MEGAT ISKANDAR ZULKARNAIN






5 comments:

miss.violet said...

hahaha..putih ek masa ko kecik..lalala

iskandarzulkarn9 said...

mstilah kan...hehe

nana_oxnort said...

suka kat laki yg duk katak tu.haha

iskandarzulkarn9 said...

miss violet>>yurpp..saya mmg putih sewaktu sy kecil..lalala.aaa..
nana>>boleh2..itu my kezen daa..hhehe

aDisH.sHidA said...

besday gksb yang ke berapa tu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...