Followers

Tuesday, July 5, 2011

BERMINAT UNTUK WORKOUT DI GYM....??

Salam..hye semua... 
wah3...lama gila aku x update entry blog kan..maklumlah sekarang nie tengah sibuk bekerja...lagipun sekarang aku tengah cuti semester,memang aku ambil peluang untuk bekerja untuk cari sedikit "pocket money" dan pengalaman.
Kalau keje duduk rumah bina lemak setakat nak menghabiskan duit mak bapak je sampai bila kan..kan..?


okk..sekarang aku bekerja sebagai Personal Trainer di Xclusive Fitnesz Centre di seksen 13,Shah Alam..
bagi yang berminat untuk pergi workout kt gym ke korang boleh terus CONTACT aku ok..aku juz nak promote ckit laa kan...rasaNya x rugi kot kalau kita berkongsi maklumat...hehe

Ingin pergi ke gym tetapi bayaran terlalu mahal?atau tidak berkesempatan kerana tiada gym di tempat tinggal anda..?
berita baik untuk korang semua kerana Xclusive Fitness Centre kini berada di seksen 13,Shah alam berdekatan dengan stadium melawati..Gym ini berfungsi sebagai pusat kesihatan yang menyediakan pelbagai jenis aktiviti seperti Aerobic dance, Yoga, bootcamp, weight training dan muay thai..

memang korang x kan rugi laa datang sini..sebab aku sendiri juga dah join aktiviti kat gym nie..memang tiap-tiap hari duk belajar fight boxing ja....serius x tipu laa..kalau yang datang nak lose weight pun boleh..x da hal lah..OR nak kasi badan tought ke kan..ok jep..saya ada..!haha
facilities kat sini memang lengkap..selesa..
kita juga mengunakan fresh air concept


promosi hebat bagi pengunjung yang berminat



untuk maklumat lebih lanjut..korang boleh terus contact aku sendiri kat
no-0124075742 atau datang terus ke alamat yang tertera
.jangan malu..jangan segan ok geng!!sedia membantu.....


by HARI INI DAN SEMALAM

4 comments:

BUDAK TINGGI said...

sek 13..???
area mne 2 ea..dekat ngn stadium ker..

MEGAT ISKANDAR ZULKARNAIN said...

yuppp...gym tuu kt area stdium lah...
kalo free dtg je..hehe

ayie..no one else.. said...

Bape yuran die ek?

Unknown said...

Sy minat..yuran berapa?.sy nak start bulan ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...