Followers

Tuesday, February 15, 2011

JAUH PERJALANAN..LUAS PERMANDANGAN..~

"Jauh perjalanan..luas permandangan"

benarkah ungkapan itu..?bagi aku ia membawa seribu satu makna..(gedikx ja hang kan..keja nak berjalan ja)haha
itulah satu ungkapan yang selalu kita dengar..bak kata orang dulu-dulu..semakin jauh kita berjalan, semakin luas permandangan yang kita dapat lihat..
(ini yang membuatkan semangat yang membuak-buak untuk terus berjalan nih..tapi maaf yer..bukan jalan kaki ok!haha..

Lalu membuatkan aku untuk terus semangat merantau di negeri orang nih..maklumlah aku memang jenis orang yang tidak reti duduk diam..kalo kat rumah pun,keja nak kuar jep..haha..
diharap bersabar lah ya..my future wife nanti...jangan risau lah saya tetap akan bawa anda berjalan bersama juga..hehe(tengok..dah melalut daa..haha)

dalam keadaan yang begitu sibuk dan serabut di kampus..aku sempat juga berjalan makan angin menenangkan fikiran..(bajet beriadah lah konon kan) nak tenangkan fikiran..boleh juga posing-posing take picture kan..rugi ouhh kalo tak bawa camera datang sini..haha
makan angin disini bukan bermaksud "honeymoon" ok..!
ini adalah perjalanan yang tidak dirancang..agak boring je..terus start enjin kereta..gerak terus...haha..
benda yang paling penting sekali adalah "take picture"..hehe..wajibb!!haha

in the morning..u can see the sunrise~    



 tengok..siap camping lagi..hehe
layan gila ouh..sejuk3!!haha
seriusly,memang cool gilaa


aku memang jenis orang yang x bley duduk diam ckit..ada je benda yang nak main..nyorok2 kat semak ni sambil ada photogrpher snap pic ok gak..
haha


perghh!!selepas penat mendaki bukit...orang lain punya lah pkai proper outdoor..tapi aku dengan member aku nih da dress macam nak g tengok wayang nih..siap jaket+sandle jep..haha
biasalah..perjalanan yang tak dirancang memang macam nih..hehe
ini adalah antara karenah budak-budak nakal..
"bila dah sampai atas baru teringat nak buang air kecil&besar..hahakk
nasib baek sempat bertahan...shhhhh..




benarlah apa yang aku perkatakan tadi...
"semakin jauh kita berjalan..semakin luas permandangan kita.."
kalau asyik duduk rumah jepp..bila lagi nak merasa berjalan kan..
sekurang-kurangnya stress anda akan hilang..dan mengurangkan tekanan di tempat kerja..
anda pula bagaimana..?bila nak kuar berjalan nih..sekali sekala jom lah....hehe
tapi
jangan lupa ajak aku sekali taw!!haha



by HARI INI DAN SEMALAM


 

12 comments:

sharul iman said...

nice...

Si kOtAk HaTi said...

nice picture to share....btw...
kat mane photoshoot tu??

iskandarzulkarn9 said...

sharul iman>>thankx iman...

si kotak hati>>ini bukan sesi photoshoot okk!haha
just leisure je....hehe

::FAIZ FARISH:: said...

wah Nice pic.... klu mcm ni, alamat susahla model lain cari makan lepas ni...

iskandarzulkarn9 said...

faiz farish>>haihh.apo ckap mcm tu..ak x semart mcm diorg lah..aku low profile jep.
hehe

Ieda Syakilla said...

broga hill rite? =)

JuAn NaSir said...

kat mane ek tmpat nih? bape kali dah tgok pic tmpat ni, cantik...

iskandarzulkarn9 said...

yes..kt broga hill..
beshh..tmpat yang tenang~

mr.syazwan said...

seiyes teringin nak g sini

apasat lu x ajak wa lorh?

ni ke dikatakan kawan

ceh! makan anfin sendiri2 konpem kembung

hahahaha

=_=

hasrul hassan said...

Salam ...
nice photos ... :)

http://hasrulhassan.blogspot.com

Que a.k.a roulblur said...

wow..jelousnya...teringin nk pergi..

♥ Princess ♥ said...

cantiknyaaa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...