Followers

Monday, April 4, 2011

JAUH PERJALANAN..LUAS PERMANDANGAN PART 2

" Jauh perjalanan..luas pemandangan.. "
itulah pepatah yang masih menjadi pegangan oleh masyarakat kita hari ini...
bak kata pepatah semakin banyak kita merantau ke sesuatu tempat, semakin banyak pengalaman yang kita akan dapat.. begitu juga dengan aku..
but i juz keep it as my leisure time..maklumlah dah asyik bz dengan stdy je kan..time nie lah nak release tension..pun..hehe

ye lah.. aku memang jenis tak reti duduk diam..even kalo cuti kat rumah pun tetap keja nak kuar dari umah gak...balik plak sampai lewat pagi kan..masyallah...hehe...memang mak aku bising jugak kadang-kadang tuu..ye lah..dengan adaNya member-member yang kaki berjalan nie..aku follow je lah..tu lah korang..sombong sangat..orang ajak tanak ikot..haha!
tapi yang penting sekali camera wajib kena bawa tau..haha! but aku bukan kaki camera pun tapi kaki posing je..bajet lah konon kan lagak macam bleh masuk majalah maskulin ja..dah laa kulit gelap..memang x dapat nak jadi model..haha

"semakin jauh perjalanan..luas pemandangan, lama hidup banyak yang dirasa"
kalau dah boring sangat..tetiba ada member ajak berjalan malam-malam tepi pantai...memang aku follow je habis2..haha

berikut adalah sedikit sebanyak gambar posing..konon bajet macam bleh masuk majalah..perasan gila kan..!!haha



nasib baik ada lampu sportlight kan..kalau tidak nampak baju ja..haha!  


seperti yang aku tadi lah..camera wajib dibawa ke mana-mana sahaja..walaupun aku sendiri jadi tukang posing..haha
sekali skala wat kenangan..bukan selalu nak bajet semart..eh..gedix cun macam gurl la plak..hik3..



kuar berjalan kat tepi pantai port dickson malam-malam buta...dah boring sangat x tahu nak pegi mana..(sanggup datang jauh dari s.alam)hhaha 

\
keadaan bila dah gedix sangat..muncul lah tabiat gaya yang tidak diingini kan..tapi apa kami kisah..janji kami cool ja..haha
bagi anda yang masih ragu-ragu kat rumah..kat bilik..kt kolej tuu..pergilah kuar berjalan ckit..take ur time to be relax even bz pun...kuar lepak..dating pun bley je kan..hehe....
last but not least..kalau anda kuar berjalan..jangan lupa roger aku jugak k..
janji gua follow..!!hehe..






by HARI INI DAN SEMALAM


9 comments:

Eda Latiff said...

haha...mmg kaki posing kalau mcm ni..

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

awat hg nampak gemok weh

::FAIZ:: said...

semart semua pic....mcm model semua

princessrain said...

owez smart

MEGAT ISKANDAR ZULKARNAIN said...

eda>> mmg kaki posing pun..hehe..skali skala ja..tgk mood..haha

cik gksb>>mmg lah..tiap2 mggu beras smpai 2 kampit bli mana x gumuk...haha..tp bkn gumuk lah..mkin tough kot...perasan plak...haha

MEGAT ISKANDAR ZULKARNAIN said...

faiz farish>>hahahaaa..jauh dr lubuk hati mnjadi model...mmg x dpt lah kn...haha

prncess rain>>err...mata anda silap tgk kot..mna ada smart lahhh..huh~!

tomatokering said...

hahah ! gedik sungguh ! yewww :P

DiNaZ said...

rasa mcm dh berisik ckit yek?? kerr gambar tu yang mengejek?? hihi...ingat girl jerk yang pandai gedik rupanya korang pon pandai gedik2 nie mihahaha
by the way haaaa.....tau pon dh lama x singgah blog kita kan??

ninie said...

gambar 1st tu very nice n cun =), more photo please

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...