Followers

Saturday, February 25, 2012

7 ENTRY PALING POPULAR SEJAK TAHUN 2010


Sejak dari tahun 2010 aku telah menulis 150 entry di blog ini.
sebenarnya aku bukanlah seorang blogger yang popular, seorang yang sentiasa update entry di blog..hanya sekadar mengisi masa lapang..segala cerita di dalam blog ni adalah cerita peribadi, umum dan hasil pengalaman sendiri, rakan-rakan. Sekali sekala berkongsi pengetahuan dengan pembaca tentang apa perasaan yang mereka alami,manusia rambut sama hitam,tetapi hati lain-lain, Ada yang tulis blog kerana ingin berkongsi kepakaran.
Ada juga sekadar suka-suka. Ada yang ingin menjana pendapatan sampingan. Ada juga yang menulis blog untuk menyebarkan fitnah.
Anda pula bagaimana? Apapun niat anda, pastikan ikhlas dan tidak mengaibkan mana-mana orang dan berinformasi kepada orang ramai

Maaf ,kalau blog ni tidak memenuhi citarasa masa kini,kerana penulis blog ini menulis bukan untuk nak jadi popular,hanya sekadar mengisi masa lapang dan menambah kenalan didalam dunia cycber..

Sejak dari tahun 2010 aku telah menulis 150 entry di blog ini.
Sebilangan entri dibaca di antara 200 dan 2000 pengunjung. Disini aku senaraikan 7 entri terbaik sepanjang masa untuk bacaan mereka belum berkesempatan mengunjungi entry aku tersebut









Ketika aku mula-mula menulis dulu, tak pernah terbayang pun di minda ini untuk melihat dunia blogging semeriah hari ini.
Kepada pengunjung yang sudi singgah sama ada melalui link/back link/twitter,facebook atau google tersalah beri keywords,jutaan terima kasih diucapkan kepada anda kerana sudi melawat blog ini.

BY HARI INI DAN SEMALAM

4 comments:

[k]o{q}i[n] said...

aku dh lama follow blog ko ni.. walaupun ko jrg update...

MEGAT ISKANDAR ZULKARNAIN said...

thankx bro..ssah2 jaa...hehe

Sarah Mohd Saleh said...

dr.love versi lelaki!auww2 ;)

LidiaSuraya said...

Yup tujuan blogging juz suka2 n share our opinion n make frend ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...