Followers

Thursday, June 2, 2011

PI MAI PI MAI TANG TU JUGAK!!




pi mai pi mai..tang tuuu jugak...
semakin lama aku merasakan dunia semakin kecil
pergi ke mana-mana pun..akan tetap jumpa orang yang sama kan..kan..?
mesti ada yang kenal..terserempak..kantoi lah...ape lah..hehe
tetapi yang lebih menyeronokkan apabila kita dapat kembali berhubung dengan teman-teman sepermainan masa kecil-kecil dulu..dapat jumpa member lama time zaman sekolah dulu kan..

ditambah pula dengan kewujudan "facebook" @ "muka buku" menjadikan dunia tanpa sempadan. Segala luahan hati dan perasaan,semua diluahkan di dalamNnya.."nak makan..nak tidur..nak berehat sebentar..nak melayan drama..banyak lagi lah kan..putus cinta..fall in love lah...adehh..
Kadang-kadang nak g toilet pun bleh wat 1 dunia tahu..adeh..macam x da benda lain kan..haha


 zaman sudah maju, segala urusan semua nak cepat diselesaikan kan...
Kalau ada masalah ja, mesti kita nak cepat-cepat selesaikanNyA kan,walhal masalah tetap akan datang walau kita cuba lari dariNya sekali pun..kan..kan...?
tapi sedarkah kita,masa semakin hari semakin jauh berjalan..
yang muda akan tua..yang hidup akan pergi meninggalkan..
begitu juga dengan masa
"semakin kita hendak mengejar masa, semakin itu juga masa sentiasa lari daripada kita..."
fikir-fikir kan lah eh.....;-)


tapi kalau ada yang merasakan diri anda itu masih muda itu,beringat-ingatlah k..walaupun aku sendiri merasakan diri aku ini masih kanak-kanak kecil lagi...hehe...padahal umur dah meningkat tua...(poyo gila kan)..haha


tetapi aku tetap merasakan dunia dah semakin kecil...
pi mai pi mai tang tuuu jugak.....
kan..kan..kannn....?




by HARI INI DAN SEMALAM


6 comments:

tomato said...

err perasan muda la ni -.-''

iskandarzulkarn9 said...

mstilah..ceq kn still awet muda lagi..hehe

syrupmasin said...

betol2..dunie sekarang makin kecik..pegi mane2 je mesi ade yg kenal..walaupon sorg..haha

Farhana Sukre said...

Keciknya dunia ni, jumpa kat dunia blog..

Salam adik GKSB..heheh

Shaherah said...

betul2.. pergi mane2 "eh macam ku kenal ini org"

shera pun rase shera kecik lg.. adoi.. umur dah puluh2.. adoi2..>.<"

Hans said...

dunia semakin tua
:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...