Followers

Saturday, November 27, 2010

batang maut vs batang lembik

Astaghfirullah al azim… 

sedarkah kita di negara kita ini hampir 40% daripada kajian yang dibuat masalah kaum sejenis sudah menular dikalangan kita ini...

seperti yang kita sedia maklum, manusia adalah sebaik-baik ciptaan tuhan,tetapi boleh menjadi lebih hina berbanding binatang apabila membiarkan akal dikawal oleh hawa nafsu.

(terlebih dahalu aku ingin meminta maaf jikalau tajuk entry aku ini berbunyi unsur lucah atau kurang sopan)
ok..aku sambung kepada tajuk aku tadi k..hehe

"Jika kau seorang gay, kau boleh menjawab kau tidak minta untuk dilahirkan begitu. Jika kau seorang gay, kau boleh menjawab bukan kau yang minta mempunyai perasasaan sukakan kaum sejenis. Jika kau seorang gay, kau boleh menjawab itu hak kebebasan manusia. Jika kau seorang gay, kau boleh menjawab itu aku punya pasal...."

Cuma, tolong jangan katakan, yang kau telah dilahirkan untuk menjadi seorang gay walhal itu semua datang dari diri kau sendiri. Pernah dengar yang bayi yang baru lahir tu ibarat kain putih. Terpulang pada kita untuk mencorakkanNya...~

~bawa-bawalah beringat wahai manusia yang bernama "gay",aku tidak menyalahkan kau kerana naluri kau dah semulajadi begitu, tetapi masih ada ruang dan masa untuk memperbaiki diri kau untuk kembali menjadi normal.

tetapi kita perlu ingat bahawa tuhan menciptakan sesuatu itu ada hikmah disebaliknya ciptaaNnya.~




by HARI INI DAN SEMALAM



3 comments:

Unknown said...

dulu aku penah jumpe blogger gay..

MEGAT ISKANDAR ZULKARNAIN said...

bkn dlu je..
skg pun da mkin ramai aku tgk..>>
huhu

Hellioz said...

i'm gay

whats wrong being gay anyway?

gyahahahahah~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...