Followers

Sunday, November 28, 2010

kenapa senyum kambing itu manis..??

hai..anda tahu apa itu senyum.....?
Senyum itu adalah perhiasan dunia yang membawa kecerian dalam setiap kehidupan kerana senyuman itu adalah kemanisan wajah seseorang

SENYUM adalah bahasa dunia yang menunjukkan kecerian membawa maksud bagi seseorang

pujangga ada menyebut...(jd ahli pujangga la plak aku kan..hehe)

" SENYUM ITU KELOPAK. KETAWA ITU BUNGA YANG SEMPURNA KEMBANGNYA".


SENYUM adalah penawar bagi segala keresahan kerana apabila hati kita gembira,automatik segala keresahan akan hilang

SENYUMAN yang diberikan menggambarkan perasaan atau jiwa kita. 

SENYUMAN juga adalah aksesori atau hiasan semula jadi yang tidak perlu ditambah semula tenaganya kerana ia akan lahir begitu sahaja. 

 
SENYUMAN adalah mukadimah yang hebat kerana kuasanya begitu kuat untuk menarik orang lain dekat atau duduk bersama kita. 

Tiada dendam dalam jiwa seseorang yang mudah memberi senyuman. 

SENYUMAN yang paling berkesan adalah yang dapat dirasai semua orang. 



berbalik kepada tajuk entry aku itu>>kenapa senyum kambing itu manis..?
alkisahnya bermula (aku budak kampung je,masa kecil-kecil dulu aku suka tengok kambing makan rumput,selepas makan rumput mesti dia akan berbunyi "mbekkkkkkkk..bekkkkk"..haha..
itu tandanya kambing itu senyum kot..?betol ke..?agaknye lah kan..haha

apabila perut dah kenyang,hati akan senang hati..

senyum siapa paling menawan..?hehe


Manis x senyuman kambing nie..?hehe...kadang-kadang kita sebagai manusia nie pun susah sangat nak memberikan senyuman kepada sesama kita,tetapi kambing ni langsung x kedekut untuk memberi senyuman kepada kita.

Mungkinkah senyuman kambing ni memberi petanda kepada kita manusia di zaman sekarang susah nak senyum.....:-)




 



by HARI INI DAN SEMALAM




8 comments:

little cart00n said...

EH..elie first time dpt tgk kambing senyum!, even dalam gmbar!
hehhehe

KELI OH KELI said...

wah..wah...sejak tgk kambing ni senyum...rasa cam nk belalah kambing sekor dua... :)

iskandarzulkarn9 said...

little cartoon>>ouhh..ye ke..lpas nih rajin2 laa g usha kambing eh...byk kali pun x pe..hehe

keli oh keli>> bela 10 ekor pun boleh je..
kalo ada rezeki lbih boleh je bli byk2..hehe

nuR izyan said...

hahaha...kambing tu senyum mmg menawan...
sbaik x tgoda :)

♥L@dy @yU♥ said...

IZ::ur mom ku mastom rite
gmbq kat atas tue masa banjir hary tue ka?

iskandarzulkarn9 said...

nur izyan>>boleh je kalo awk nak tergoda..haha

lady>>yurp..how u know my mum name..?
banjir oh bnjir..heee:-)

♥L@dy @yU♥ said...

masa dalam puteri dulu tapy dah lama leave since dah tinggal kat japan...dia pow pasty tak kenai ai dah hikhikhikhik :-p

iskandarzulkarn9 said...

lady>>ouhh..mcm tuu...
woww!!duk overseas tuhh!
mcm dlm cita korean plak..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...