Followers

Monday, November 22, 2010

INSOMNIA was attacked me...!!

Plzzz..!!somebody help me!!
Most adults have experienced insomnia or sleeplessness at one time or another in their lives. 
Do you know what is insomnia..??
 By definition,(mengikut note aku lah kan time skul dulu,,hehe)
 insomnia is "difficulty initiating or maintaining sleep, or both" or the perception of poor quality sleep. Insomnia may therefore be due to inadequate quality or quantity of sleep.

what is this..??adehhh!!

Insomnia boleh kita fahami dengan ketidakupayaan bertidur selama tempoh yang munasabah. Penghidap  insomnia biasanya merungut kerana tidak berupaya menutup mata atau "merehatkan minda" buat melebihi beberapa minit setiap kali.
(macam aku ja dok merungut nih..x boleh nak tido awal..)
haha
waktu jam aku sekarang menunjukkan pukul 3.30 pagi..
perghh..memang waktu ni orang-orang kampung+bandar+pekan+ulu...semuanya sudah sunyi sepi tinggal aku keseorangan ja yang masih berjaga malam..maklumlah sudah jadi burung hantu kot....huhhh


PLZZ!!DON'T TRY THIS AT HOME
P/S: x rugi kan kalo kita nasihat menasihati sesama kita, gua pun nasihat untuk diri gua ini juga..kepada yang sudah jadi burung hantu macam gua nih..
mari-marilah kita tidur dengan secukupnya,
tetapi, x salah kot kalo skali-skala tidur lewat...
kan..kann...??hik3
tetapi berpada-padalah jangan sampai kita menjadikan ia tabiat yang buruk sehingga kan membawa keburukan kepada diri sendiri..

by HARI INI DAN SEMALAM


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...