Followers

Saturday, November 13, 2010

Tentang seseorang

NOBODY perfect in this world...
do you agree with me..??
adehh!!apsal diam je suma nihh..?hehe
ye lah..saya paham..blog saya nih x menarik,x menggoda,rasa sunyi je kan..kan..??
hahaha..
yurpp..memang!!!!
dan saya menulis cerita di dalam nih bukan nak buat bisnes atau nak bajet-bajet hot..
i'm juz do this as my leisure time to stories bout my self..
HARI INI DAN SEMALAM

want to know bout me..?
ok..check it out...~hik3...


~nama saya Megat Iskandar Zulkarnain b.Azman.
Saya pun x tahu kenapa ibu dan bapa saya letak nama ini dalam sijil surat beranak saya. Bukak2 mata je dah disebut Megat, Nang, Zul, Nine, Iskandar, iS, bb, Atok, kicap (eh..hitam sangat ke aku nih.?haha..
itulah nama yang penah disebut oleh manusia yang mengenali diriku ini..
terpulang kepada anda nak panggil saya nih apa pun...who's care..??
haha 

~aku suka makan masakan my mom..
gulai ayam, ayam masak kicap, sotong goreng kunyit, dan ayam masak goreng sampai hangit pun aku masih suka makan lagi....huhu
~aku suka makan hati ayam, pedal ayam, leher ayam,.suma benda yang berpenyakit kan..kan..?
hahakk
~aku suka tengok gurl mata bulat,mata sepet,gadis ayu, sexy2 ckitt...hik3..
alaa normal laa..dah nama pun lelaki kan..hehe
~i'm straight..n i'm not gay okk...
dan aku geli dengan manusia yang bernama "Gay"..(memang ada yang akan makan penyepak aku)
~aku benci muzik yang head banging..
~aku suka tengok bola..+bulan+bintang...kalo "matahari..?eh..agak2 laa kn..hik3..
~aku gewdix+sengal+..??yurpp..memang..
~kalo kat rumah aku adalah orang yang paling garang..
~aku tidak pandai menulis dengan tangan kiri
~aku tidak pandai main alat muzik
~aku sememangnya amat lemah dengan matematik
~aku tidak suka menghafal sesuatu..sebaliknya memahami sesuatu itu adalah lebih mudah 
~i'm in love with photography
~i'm not playboy.
~i'm single (ye laa..x da jodoh ngan sapa2 lagi...hehe)
~masa kecil dulu aku suka main air+terjun sungai..
~suka tengok semut balik joging...hik3...
~bla..blaa..blaaaaaa...


itulah serba sedikit tentang diriku ini..aku tahu aku nih bukan baik sangat pun..aku hanya manusia biasa yang tidak terlepas daripada melakukan kesilapan..
~but i'm always learn from mistakes.



by HARI INI DAN SEMALAM



7 comments:

unknown said...

like this..haha

dD said...

u lupe put somthing lah...ur age...hahahahahahah

husna yg suka pada muzik said...

erm..encik hari ini dan semalam...hehehe...abg megat...eh2...abg ker?lalala..anyway...adik kamu comel...hahahaha...

jap2..
aku benci muzik yang head banging.
amboi2..

MEGAT ISKANDAR ZULKARNAIN said...

dD>>bab umur awak jgn sy lah..
sy mmg still awet muda lg laa..hahaa

husna yang suka pada muzik>>alaa..adik je ke yg comel..?sy x eh..?hahakk

errmm..sy mmg x ska muzik yg head banging ok..sakit pala otakk taw x..?hehe

husna yg suka pada muzik said...

hahaha...awak pun comel jugak...lalalala~..
ala...x pe la...nk buat mcm mne kan...

Anonymous said...

ang gedik ka weh??haha...caiitt!!!

princessrain said...

luve this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...