Followers

Thursday, December 23, 2010

KENAPA LELAKI SUKA KELUAR MALAM..?

Lelaki suka keluar malam..penerimaan wanita macammana...??

Apa pendapat korang tentang lelaki yang suka keluar malam..?

ini adalah  jawapan berdasarkan TEMUBUAL hasil kajian yang dibuat

oleh DR.HARI INI DAN SEMALAM


1)  pink_lavender's

harap2 pas kawen xwt prangai tp aku mmg xske balik2 lmbt ni mcm dh xde hari esok..harap2 pas kawen x wt prangai tapi aku mmg xske lelaki balik2 lmbt ni mcm dh xde hari esok..


2) Gadis Ayu
aku tak der hal la...
masing2 ada kehidupan sendiri..takkan la nak kongkong lak kan..:P
belum lagi jadi laki aku..hahahah:lol:  biasala lelaki ..diorang memang akan habiskan masa malam2 tu ngan futsal la...mamak la..bola la..


3) Kia_picanto
kalau lepak jumpa kawan.. borak2.. takpe.. jgn buat keje tak senonoh.. clubbing ke.. ngorat ke.. love hotel ke.. yg tu mmg dah kene reject tuh.. 
org kata time bujang la nk enjoy sumer.. tapi biar ade hadnye.. klu balik sampai kul 4 pagi tak ngantuk ke?? esok keje cemane... 

4) Mamat_macho
tapi klu dah kawin duduk la umah.. bermesra ngan bini lagi bagus.. sesekali nak kuar malam ngan bini aku tak kisah.. aku suka gak.. tapi biar esoknye cutii.. tak la ko penat nk bangun pagii..
so jawapan nye.. biar moderate..


5)  Minah slumber
Urmmm.. kalo BF tue.. haku tak kesah... janji jangan dok mengedeng ngan pompuan len dah la.. Kalo dah jadi laki haku, haku memang bagi dia pakai cawat besi je kalo dok kuar2 malam tak tentu hala neh! 


6) Fir_za
sesekali x pe kowt..kalau selalu tu xbleh la...bkn nk mngongkong cume nk jg bg xtrbiase hdup cm tu..nnt lpas kawen pon still nk mlpak kt luar malam2 pe cite anak bini kat rumah:P



Perghh!macam-macam jawapan yang diberikan..
rata-rata wanita mengatakan mereka tidak suka lelaki keluar malam kan..kan..?..
tetapi lelaki juga ada sebab mereka mengapa mereka sering keluar malam..
aku juga seorang lelaki yang pernah ada pengalaman  keluar malam ini..hehe
bagi aku....

1) lelaki keluar lepak ngan member diorang minum2 coz ada hal yang nak diborakkan..aku pun selalu jugak menyelesaikan hal rumahtangga member-member aku..ehehe

2) lelaki lebih suka menceritakan masalah kepada rakan..daripada menceritakan kepada keluarga sendiri

3) kebanyakan lelaki diorang minat tengok bola kat kedai mamak..
kalau ada game best..sampai 4-5 pagi pun sanggup...kalau ditanya aku,,aku pun sanggup!!haha

4) lelaki inginkan kebebasan..keseronokan...

Pada pendapat aku,tak salah kalau keluar malam pun..selagi kita tahu batas-batas...ye lah..Kalau difikirkan betul-betul..mana ada kebaikan pun kuar malam-malam buta kan..h
tapi kalau dah anak anak bini,agak2 lah nak selalu kuar malam pun...apa pun,aku ok jep..aku memahami....~



by HARI INI DAN SEMALAM

10 comments:

Anisa Hang Tuah said...

saya suka laki kuar malam bile ade hal penting je
cewah

Asma Amira said...

kia_picanto :)

sue. said...

adik sue kuar malam...es0k pg baru blk..haha

iskandarzulkarn9 said...

anisa>>hal penting apa tu haahhhh..??haha

asma amira>>ouhhh..ok2..hehe

sue>>ouh..adik kamu ske kuar mlm gak...haha
jgn bimbang,,,hik3..

efa said...

tak bpa nk gemar laki keluar mlm hoho..

mr.syazwan said...

keluar rumah bila perlu je

duduk uma la best puas dapat gentel apa2 yg patut

hahahahaha

;p

feeza_rashid said...

nak jwb! nak jwb!
tak kesah pon sbb tu an life dorg.. lgpun llki kua mlm tu an pkre bese. klo dgn cara tu dorg leyh go on ng mmbe dorg, redha je lah. kte tak leyh hlg hbgn dy wif mmbe dy. ;)
(bknyew kawen ag.. hehe)

harnani harun said...

boleh je kuar mlm ngn member2...nnt xd la member kutuk sik berkepit ngn awek je...kite xleh nk cntrol life die ngn member2 die....kann..:)
tp kalu boleh dh kawin...kurgkan..tuh je..xd hal la...

::FAIZ:: said...

sekarang saya dah jrg kluar mlm. alhamdulillah, blh save bajet

Anonymous said...

Sy hrp suami sy nt bkn jnis yg suka kluar mlm.. Kcuali hal yg baik n perlu.. Insya Allah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...